Wild Hogs

Var på bio med Hanna och Erik ikväll..
Som vanligt krånglade när jag ska på bio!
Först krånglade vi, för att vi inte visste vad vi skulle handla
och sen hon i kassa..av någon konstig anledning drog hon på en helt annan summa än den hon skulle dra på när jag skulle betala.. efter samtal till helpdesk och grejjer så slutade de till slut med att vi fick våra biljetter, och det blev billigare än de skulle..vet inte riktigt vad den där tjejen lyckades med kan ja säga!
Hur som helst så var filmen bra!
Jag skrattade ialla fall en hel del, vilket kan bero på att jag var trött och lättroad
Men filmen var ialla fall bra!
Fast man kan lika gärna hyra den, som att se den på bio.

image90

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej stumpan! Inte avslutat någon blogg ännu *S*....dock inte hunnit uppdaterat den =(...ska göra det nu, haft fullt upp i helgen.....
Vilken härlig helg det låter som du haft...pusssssss
Förresten, vad gör du torsdag fm, en prommis maybe?

Postat av: Cissi

Hahah, du kan tydligen inte gå på bio utan strul du. Lyckas alltid :-) Men det är ju tur att du inte behövt betala överpris än och att du iaf har fått se filmerna!

2007-04-18 @ 17:12:20
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Sophy

Haha, näe ja vet, de e helt sjukt ju, de händer alltid nå krångel när jag går på bio! Men den här gången va de ialla fall inte mitt fel!! *stolt*

2007-04-20 @ 10:27:36
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback