Vårtjutet

Jag tycker jag börjar bli lite smådålig på att uppdatera nu faktiskt!
Har ju inte skrivit något om kryssningen ännu..o de e ju skandal de ju..haha Men de får bli en annan gång!

Igår var det Vårtjutet! De va riktigt trevligt, de mesta ialla fall..hade kunnat slutat lite bättre..Men vårt lag var ju ialla fall bäst!! ;0) Var lite förfest hos Linda först och sen mellanfest på 27:an, med kubb o grejjer..va trevligt!
Roligt med såna här tillställningar för man träffar så mycket nytt folk!! De är verkligen kul! Synd att man inte har träffat dom tidigare bara!! Men men, bättre sent än aldrig..

Imorrn e de jobb som gäller..o så ska ja hinna med att ta mig till jöbbe också! Inte taggad på de alls..men men!! Money Money!!

Sen på lördag e de 40-års partaj och utgång!! Och på måndag då är det Valborg och högskolan!! Ska blir riktigt trevligt!! Kommer komma massa roliga människor..eller de flesta e roliga människor!! Undantag finns ju alltid..haha! Men ska bli riktigt trevligt ialla fall!...

Att vinna med hjälp av fusk e väl inget att vara stolt över?!?

Kommentarer
Postat av: Mia

Utgång i Sandviken på lördag? Har redan bestämt dejt med Lotta så jag hoppas du åxå är med!! :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback