Valet o kvalet

Var på informationsträtt om AU 3 idag...för pedagogiken.. och jag vet inte jag..inom den delen kan man ju läsa om i stort sett vad som helst verkar de som..men han som babblade var så otroligt flummig..Ja, jag blev inte direkt nå klokare ialla fall..faan också! Jaja, de blir väl som de blir...antar att jag väljer didaktiken, men jag vet inte..ska fundera på de som Sandra erbjudit mig också..=) då har man någon att skriva tillsammans med och som man vet sköter sig, så funkade de ju skitbra sist vi gjorde arbetet tillsammans också så..=0)

Snart e de dax för jobb igen..börjar  15.30 o jobbar till 22.20..de e skönt att jag inte är uppsatt nått på schema v 16 och 17 faktiskt.. orkar nog inte med att jobba såhär mycket hela tiden, och dessutom plugga varje dag med gruppen också! Men de känns jättebra ialla fall...tror vi kommer göra ett kanonarbete ja! ;0)

Har anmält mig till dammiddagen idag också, så nu är det fest på lördag..;0) Nice nice!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej gumman!! Jag lovar att inte jobba ihjäl mig, nu har jag bara 3 timmar kvar innan jag får sova, läääängtar som tusan!! Sök nu något roligt att läsa...... Vi ska på kryssning om 3 veckor...en massa sandvikenfolk, vi blir 20 stycken, anders barndomskompisar som fyller ska kröka till å dansa hela natten, men först ska vi ha kalas uppe i åre =)

PUUUSSS

Postat av: Elin

Struntade i den informationsträffen jag. Tänker söka i didaktik, för jag fattade det som så att där kan man i princip skriva om vad som helst, bara man har ett lärarperspektiv. Det beror väl på vad du vill skriva för något också, B eller C. Är svårare att få skriva en C i pedagogik, för man måste ha tillräckligt med poäng i pedagogik. Men det kanske du också har i och med att du läst spec.ped? Verkar inte spela så stor roll vad man söker, pedagogik eller didaktik. Det rättar de till sen när de ser vad man vill skriva om för ngt.

2007-04-12 @ 20:59:48
Postat av: Sophy

Malin: Roligt att läsa..hmm, just nu är ja så less så ja kan inte komma på nåt roligt att läsa heller..;0) Vi åker på kryssning den 21-22 vi, ska bli skoj skoj! Men jädrar vilket party de blir för er, ja har hört att Sandvikare super bra..haha..;0) Å så Åre igen, du har inte fått de dumt du eller..bra kille..;0)

Elin: Ja de lutar åt didaktiken för mej med.. jag har ju spec.ped som jag kan söka till pedagogiken på, men jaa, jag vet inte.. skitsamma de får bli som de blir..haha..=9

2007-04-12 @ 23:09:54
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback