Upprörd!!

Läste nyss en artikel på Aftonbladets hemsida som gjorde mig otroligt irreterad!

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1046531,00.html


Hur kan man försvara någon för att man tror att det är bäst för barnen. Hur bra kan det vara att växa upp med en våldtäktsman, narkotika missbrukare, misshandlar m.m. till far?!
Kvinnan anser att hennes man inte bör bli utvisad för att barnen behöver en far, men Sveriges kvinnliga befolkning då?! Ska inte vi kunna känna oss säkra? Det är ju uppenbart att det inte var en engångsföreteelse för den här mannen. Näe jag blir så jävla förbannad. Utvisa honom för he__vete...och tycker kvinnan nu att det är så viktigt att barnen har deras "far" där så får hon väl flytta med honom till hans hemland då!!

Jag vet inte om jag kallar det där för att tänka på barnen..känns snarare som att hennes "man" hotat henne till att göra det! Förr eller senare får ju barnen reda på vilken deras far egentligen är...

Tycker ni jag är helt ute o cyklar?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjipp! Njea jag tror inte han kände igen mej...stod en bit bort också så. Men han ser EXAKT likadan ut..haha. O han snackade som sjutton me mamma...babbelbabbel..hihi. Vi gick förbi där vi bodde också...stora sniglar o bränd thaimat flashbacks..=) Hörs, kram

Postat av: Mia

Känns verkligen inte som att du är ute å cyklar. Läste åxå å reagerade precis som du. Så förbannat jäkla sjukt!! Hur kan man ens gå ut med det i tidningen??
Bra annars då?
kram

2007-04-16 @ 20:33:58
URL: http://miasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback