Storstädning

Långfredag och storstädning..hmm..vilket liv! Haha, men de e faktiskt självvalt.. kände att de va på tiden med en rejäl storstädning, så istället för att följa med Simon till Viken och se när han sätter på Sommarvåfflorna..;0) Så kunde ju jag göra lite nytta här hemma! Sovrummet e nu färdigstädat, och jag kände att de va dax för en liten paus då..;0)

Var sååå hääär nära att ringa Mia och höra om hon skulle med ut på en prommis idag..meeeen, när jag började slå d första numrena på telefonen kom jag ju på att hon e låååångt borta från mig... De som e så fint väder idag, hade vi ju kunnat tagit en långprommis..men icke..;0( Hoppas du har de bra vännen och att du börjar känna dej hemma där nere! But I miss you!!!!

Imorrn e de påskafton! Vet inte riktigt vad som händer då..Helena och Danne skulle ha en fest först, men den blev inställd... Är bjuden hem till Sandra, och det skulle vara jättetrevligt, men ja ska kolla först vart min karl tar vägen isf..han ville kolla upp om några hade lust med en påskmiddag.. vet inte riktigt vilka som e hemma! Hanna o Erik har åkt hem ialla fall, de vet ja.. Malin e i fjällen... Helena skulle inte festa, Madde ska på fest, Mia e inte hemma.. Lelle o Linda skulle till OLångsand.ja ni ser ju...vi har inga kompisar..hahaha..;0)

Näe om man skulle ta tag i och fortsätta nu då innan jag blir för slapp!!






Glad Påsk på er mina vänner!

40835-89


Kommentarer
Postat av: Johanna

Detsamma :) ja jag hoppas också jag mår bra imorn så jag kan röjja lite! Hoppas ni hittar nåt partaj ni också. Hälsa glad påsk till simon från mig... å till lilla vovven också :D Kramar

Postat av: Sophy

De gör vi säkert..;0) De ska ja göra, de hälsar alldeles säkert tillbaks..;0)
Kramis

2007-04-06 @ 17:18:44
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Cissi

Vilken fin sida du har! :-)

2007-04-10 @ 14:03:19
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Sophy

Thank u, men ja vill ändra lite mer, men fattar inte hur ja gör...

2007-04-10 @ 22:50:22
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback