Sommar

Idag känns de verkligen som att de e sommar. Hur underbart skönt som helst..men vad gör man då..jo sitter inne! Jag har ju i och för sig vart ut, men de va ju för att ta mig till gymmet, o där var man ju inne igen, och så hem och nu e de dax för duschen, lite mat och sen ska jag åka och jobba...dammsuga ska jag hinna med och göra också..jag har en blackout..sitter och velar om hur man skriver till dammsugare..men 2 m va..:0) Har ingen större lust med jobb..men men...jag kan ju vara glad att de är en kvällstid ialla fall!

Jag måste ta tag i min deklaration också..ska få utdrag på hur många dagar jag jobbade förra året idag, så då vet jag hur mycket jag kan dra av på resor till och från jobbet..de e ju typ 5 mil..mer till o me, så jag får dra av ungefär 90-100 kr per dag! Så de blir ett trevligt avdrag..=)

Nemo var så duktig på hundkursen igår så..fast han tröttnade litegrann där på slutet..haha..men annars var han jätteduktig..kan bero på att matte och husse hade korv i godispåsen..!! :0)

Idag e vi bjudna på fest hos Mini, utflyttningsfest..synd att vi inte kan gå..eller Simon kan ju gå, men jag kan inte gå..kommer inte komma hem förräns vid 23.00 o hade jag haft ett annat jobb hade man ju kunnat åkt direkt..men man blir inte så fräsch när man jobbar på ICA..haha! Får ta festen på måndag istället! Å så imorrn då såklart!!

Näe ni, nu lär ja fixa mat och börja fixa mej själv!
Kramen på er!!
Och ut i värmen om ni kan!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Känner igen det där med hundkursen. Tia är oxå hur duktig som helst där! riktig stjärna. Men som sagt tror det beror på godispåsen som jag har i fickan :-)

Postat av: Sophy

Mm ja skulle tro de ja också...men han e inte så duktig när han ska gå förbi de andra hundarna...gaah...de kommer han nog aldrig att lära sig tror ja..suck!!

2007-04-27 @ 23:23:37
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback