Sandviken

Efter en tur hem till Lelle och Linda för att gratulera på födelsedagen och få en massa good fika!! Tackar så hemskt mycket! Begav vi oss till stan och mötte upp Hanna och Erik för en matbit.. De blev Nian och fiket där, där jag beställde en Ceasar sallad, som var en konstig Ceasarsallad då det saknades bacon...hmm... Plötsligt står Marie där bredvid mig, som är mitt ex syster, började prata med henne och hon var där med barnen och åt glass..jag började se mig om efter Josefin och Lisa, men såg dom inte...först! Jag tittade efter små barn i 3-5 års åldern..hade inte en tanke på att dom faktiskt var stora tjejerna nu..6 och 8 år gamla och satt vid bordet en halv meter ifrån mig! Scary så stora dom hade blivit!!! De är sådana gånger man inser hur fort tiden faktiskt går! Jag har ju i stort sett vart med från de att dom föddes...ialla fall från det att Lisa föddes.. men ingen av dom kom ihåg mig! kanske inte e så konstigt om dom inte känner igen mig, när inte jag känner igen dom i och för sig! Men de va kul att träffa på dem!!
 
Efter maten blev de en låång shoppingtur med Hanna, grabbarna gav upp efter EN affär..haha! Jag och Hanna besökte i stort sett varje affär där det fanns tjejkläder..haha! De blev ialla fall inhandlat en jeanskjol, strumbyxor, trosor, skärp, strandshorts, och en massa alkohol..=) Tack för en trevlig shoppingtur gumman!! Hoppas du har några fötter kvar så du kan dansa loss lite imorrn..;0)

Nu sitter jag i Viken ialla fall.. ska ju sova här inatt! Vi har fått grillat här idag...de är ju sååå gott!! Sen har jag sminkat min mor..haha! Var ju tvungen att testa på och sminka någon nu när jag vart på sminkkursen..och tro d eller ej, men hon blev faktiskt riktigt bra! *stolt* haha!!

Nu ska ja se till så ja får bädda åt mig och lägga mig och sova, med tanke på att jag börjar halv sju (!!) imorgon!! Får se hur lätt de blir, de sitter ute i rummet och tittar på Gessles MusikDVD nu!! (riktigt bra!!)



Just ja!!! De e klart med midsommar nu!! =) De blir Karlskrona till Simons barndomskompis! Så ska vi ut med deras segelbåt och åka där!! Kommer bli kanonskoj! Speciellt när vi är ett kanongäng som ska åka! Jag, Simon, Hanna, Erik, Lelle, Linda, Johan och Simons kompis Johan!! =) Jippey yeah!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men Malin! Har du avslutat din blogg redan?!?!? De går ju inte o gå in på den ?!?!?

2007-04-13 @ 23:46:40
Postat av: Mia

Klart det var dig jag menade!! :)
Har inte riktigt lärt mig det här än..Gjorde jag rätt nu tro...??

2007-04-14 @ 00:05:23
Postat av: Cissi

Ååå vad gott med grillat! Ska be snällt så kanske jag får det idag :-P Det är såå härligt och fint vder ute idag, 21 grader och sol. Men gissa vem som redan har sovit bort halva dagen, såå typiskt! Ha så kul ikväll! Själv ska jag jobba med fyllisarna :-) haha

Postat av: Sophy

Hoppas du fick lite grillat du med! De e verkligen såå smarrigt!!

2007-04-17 @ 00:05:24
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback