Make Up Store

Nu ska jag strax iväg och få mig en fin party make up! =)
Fick presentkort på Make Up Store när jag fyllde, av Hanna, Erik och Co..så nu ska de utnyttjas!! =0)
De e väl bara å hoppas på att vi hittar nån fest att gå på ikväll också då! Får se vilka de blir, finns ju inga hemma.. Men annars joinar jag nog Sandras fest..;0)

Vår lägenhet e så fin nu..vårstädad!!
Allt utom badrummet, suck! Men jag orkade inte ta de igår! Och idag e de ju faktiskt påskafton, så då har ja dispens..haha! Kom på tidigare att jag inte har köpt påskägg till nån i år. Jag som alltid brukar köpa massa roliga påskägg..men icke.. fast vi har ju vart borta hela veckan så de kan ju bero på de!
Jag bjöd ju min älskling på Kina mat igår, så då får väl de räknas som hans påskägg..;0)

Kommentarer
Postat av: Malin

hej gumman!! Va synd att ni inte var med i åre, det var storm men vi festade alla dagar 4:a....Hoppas att din partymakeup blev bra...jag e ledig på fm under mån, tis o ons, hör av dig om du vill ta en prommis...Pussen å kramen

2007-04-08 @ 22:30:56
Postat av: Sofie

Heeje! Jaa de hade verkligen vart skitkul o vart me er i Åre..men ja hoppas de kommer fler tillfällen..;o) Mm de började ju blåsa som faan på onsdag natt när vi var där uppe, o en som vi pratade med som var påväg till Åre sa att de hade vart snöstorm då när han körde upp...hoppas ni slapp de ialla fall och att ni kunde åka lite skidor ocjkså å inte bara supa..;0) Jag vill också till Åre o festa!! ;0)
Hör av mig i veckan ja! E ledig vissa förmiddagar ja med!! Kram

2007-04-08 @ 22:48:08
Postat av: Cissi

Hej stumpan! Nu ska jag börja läsa din blogg igen :-) Hoppas maken blev nice, kul att skämma bort sig lite!
Kramar

Postat av: Cissi

Just ja...Nästan grannar!! :-)

2007-04-10 @ 14:16:48
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Sophy

Jaa inte sjutton blir de då långt emellan eller! Så har vi Malin där också!! =) Kommer bli fin fint de! ;0)

2007-04-10 @ 22:49:48
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

Men Cecilia vad du har kommenterat!! kul kul!! Thanks! =)

2007-04-10 @ 22:54:40
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Cissi

Ja jag har ju lite att ta igen :-) Jag har inte varit en aktiv läsare här på ett tag! *fy på mig* Någon helg i Maj kan passa utmärkt! Jag jobbar jämna veckor på helgen, men det kan jag ändra. kram

2007-04-10 @ 23:06:08
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Sophy

Haha, näe du har ju inte varit de!! Men då ska ja kika upp litegrann när de är möjligt att jag kan..så pratar ja me Mallan också..;0)

2007-04-11 @ 11:05:05
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback