Lista från Anna

Tack Anna för listan!
Jag svarar på den här på bloggen istället!
Ni som vill får gärna "sno" den och svara på den, vore skoj!
Tio första:
Första bästa kompis:
Den allra första riktiga kompissen e nog Eva-Lena
Första bil: Fick låna en gammal kadett av min morfar när ja nyss tagit körkort, men den rasade ihop på motorvägen...Min första egenköpta bil var en Volvo V70!
! (Anna din Groda diggade ja som fasen..haha, man bara hoppa fram juh..men den tog oss ju ialla fall fram o tillbaks till Arlanda, bra bil! ;0)
Första jobb: CallUp och trapstädning, men de övergav ja efter 2 mån och då blev de min älskade bio!!! Mitt andra hem! (Anna när faan va du skogshuggare!?!?)
Första köpta skiva: Ska man komma ihåg de?! Va säkert Arvingarna eller nåt sånt..;0) "Sabina" kommer ja ihåg va den första skivan jag fick ialla fall!
Första riktiga kyss: De kommer ja inte ihåg..första pussen var ialla fall med Stor Markus tror ja, men den första absolut riktiga kyssen..ja d kan ju ha vart K...hahaha

Första piercing: Har aldrig haft nån, om inte hål i öronen räknas..
Första konsert: Tomas Ledin när han hade Rocktåget, på gräsplan på Jernvallen, de va grejjer de..;0)


Nio sista:

Sista alkoholdrycken: En blanda-en-god-drink drink på LinvingRoom
Sista bilfärd: Jihoo..då fick jag köra Mattes NYA Touareg, vikken jävla häärligt bil..stor som en buss! De va en läcker bilfärd kan ja säga!
Sista filmen du såg: På DVD var det nya American Pie, och på bio var det Beck
Sista bubbelbadet: Oj jädrar, ska man komma ihåg de också..jag vet att vi bubblade hemma hos Simons släktingar i deras bad, men de va ett år sen, efter de måste ja väl ha bubblat tycker ja..men ja kommer inte ihåg...Jooo men va faan..jag Simon och Söder badade ju Bubbelbad när  vi var i Åre!!

Sista spelade cd: Melodifestivalen 2007, igår som förfest musik hos mamsen!
Sista gången du grät: De var när jag läste Alfons blogg! (
www.alfons.blogg.se ) Läs den om ni inte redan har gjort de
Sista måltiden: Grillspett med potatisgratäng, kärlknul, sallad tzatsiki mm. på Thomas 40-årsfest igår! Nu e de snart dax för lyxfrulle hos mamsen, hör att de pratas om bacon, ägg, prinskorvar..mmm bakisfrulle..hehe (fast ja mår fasen skitbra, inge bakis idag!)

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej, de tror ja inte..
Blivit arresterad? Nej aldrig
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Jo, de tror ja att jag har.. jo d har ja
Fått ditt hjärta krossat? Just då kändes de som de, men nu i efterhand e ja bara glad åt de..
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Nope..de ni!
Busringt till nån? Haha, ja vem fan har inte gjort de!

Sju saker du har på dig:
Hmm, de blir jädrigt svårt att svara på, med tanke på att jag sitter med ett täcke runt mig och ett par trosor på mej bara.. ;0) Trosorna är för övrigt sååå gamla, för jag glömde ta med mig trosor när jag åkte hit, läs Viken, igår..klantigt! Så nu har jag ett par gamla string med snobben..hahaha!! Jaja, ja säger då de! Men igår hade jag mer kläder på mig, då var de trosor, bh, knästrupor (osexigt, jepps ja  vet) leggings, klänning, midjeskärp och halsband.

Fyra personer du kan berätta  nästan allt för:
De finns flera personer än fyra jag litar på och kan berätta nästan allt för.
Men Anna, Mia, Mamma, Hanna, Lotta, Madde och Simon e nog dom som jag brukar berätta det mesta för. Men är det nåt sååå stort då är de alltid Anna som får höra de först..;0) Men ni andra vänner, bara så ni inte känner er utanför så litar ja på er med, annars skulle ja inte umgås med er..haha!!


Tre val:
Svart eller vit? SVART!!

Sommar eller vinter?    Sommaren slår lite högre, men tyvärr så jobbar man ju jämt då, så man missar den ialla fall..:0) Men så tycker ja om vinter också..men Sommar kommer heklt klart först!!
Choklad eller chips? Choklad!! (varför får man inte välja mellan popcorn också!!!)

Två saker att göra innan du dör:
- resa runt i världen

- blir rik e väl för mycket önsketänkande, så de får bli skaffa familj och leva riktigt Svensson-liv..;0)

En sak du ångrar:

Att ja inte åkt som Au-pair!


Nu e min frulle klar, så nu e de bäst att kila!
Puss På er!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Mitt första sommarjobb så röjde jag i skogen längs Gästrikeleden...! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback