Klimatsmart

Blev nyss utmanad av Anna om hur klimatsmart jag är... Hmm..skärmmade att om alla skulle leva som mig, så skulle vi behöva 2.72 jordar...jisses!! Uscha va man skäms!!
Jag måste ta och titta på Al Gores film nu jag också, så kanske jag blir lite mer miljömedveten!

Fy faan va ja hatar pollen!
De rinner i näsan, kliar í ögonen och kliar i halsen på mig..usch och fy!! Så irreterande juh! Men sen får ja ju skylla mig själv lite också, för man kan ju gå och få en spruta..men jag e ju så spruträdd så ja vill inte ha nån..vikket pucko!!

Nu ska jag bege mej till gymmet har ja tänkt..sen får vi se hur mycket tid jag har över om jag hinner träffa nån av mina gummor och ta en prommis!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mia

Sluta gymma!!!!
Vet inte än, lutar på Bruksyran eller nya UnderBar. Men jag har lovat Lotta en öl så nånstans måste vi ses. :)

Postat av: Sophy

Åå ja vill gå på prinsan ja juh!! Inte på bruksyran med massa äckliga gubbar...uhhäe..=)
Näe va faan nu när ja har kommit igång e d ju igen idé o sluta..men du ska se..de brukar bara hålla ungefär en vecka..o nu har de hållt 2, så snart tar de nog slut ska du se..;0) Nu e de mat o sen e de jobb...suck!! Krmakram

2007-04-27 @ 14:27:24
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback