God middag!

Nu börjas de igen då..jag som har vart så duktig de senaste veckorna, och verkligen gått upp i skaplig tid och gjort något vettigt av dagen. Idag skulle jag iväg och träna runt 11 tänkte jag, men när klockan ringde, orkade såklart inte jag palla mig upp. Så jag somnade om och som till 11 istället..suck! Nu kommer de väl inte bli någon träning idag heller.. i guess! Fast de kanske e tur de, för jag har nån djävulsk värk i armar och ben.. o lite i magen med..;0) Vet inte vad de beror på faktikst, men jag kan tänka mig att de är efter att ha suttit 3 heldagar i kassan..de är inte en lek för er som har trott de..;0)

Dagens program består i att gratulera Lelle som fyller år idag! Grattis!!!
Å så ska jag träffa Hanna för en dejt på stan! Inhandla lite alkohol tills imorgon, och kanske kanske hitta nåt roligt att ha på mig imorrn också! ;0)
Sen ikväll åker jag nog hem till mamsen tror ja, för jag börjar jobba 6.30 imorrn, och Nemo ska vara där lör-sön..så istället för att åka hemifrån halv sex, så känns de bättre att sova där inatt!

Jävla skit också, de känns som att jag håller på o blir förkyld.. nu har jag vart frisk så himlans länge! Inte känt av att må dåligt ens, så vaknar man med täppt näsa och tjock hals imorse!! Vill inte!!! Ska ploppa i mig en massa vitaminer nu, så kanske de går bort!!

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback