En till lista

Den där Anna, hon har måånga listor hon..så här kommer en till som ja hittade på hennes blogg..;0)

Fyra jobb jag haft:
1. Roxy/Star bio
2. Sandvik Bruksgården
3. Konsum, Enen och City (butik och spelbutik)
4. Skeppshandeln Marstrand

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Bodyguard
2. Dirty Dancing
3. 10 orsaker att hata dig
4. Armageddon

Fyra ställen jag bott på:
1. Sandviken
2. Gävle
3. Hofors
4. Marstrand

TV-program jag tittar på:
1. One Tree Hill
2. CSI
3. Grey´s Anatomy
4. OC

Fyra platser jag har semestrat på:
1. Zakhyntos, Grekland
2. Azorerna
3. Agia Napa, Cypern
4. Hurgada, Egypten

Webbsidor jag besöker dagligen:
1. aftonbladet.se
2. blogg.se
3. blocket.se
4. hotmail.com

Fyra favorit-maträtter:
1. Tacos + Tacogratäng
2. Potatisgratäng m. lövbiffrullader fyllda med vitlöksost.
3. Grillat
4. Kräftstjärtssallad på George´s

Fyra ställen jag skulle kunna tänka mig att vara på just nu:
1. Västindienkryssning
2. Hos Simons pappa i skogen och bara vara och ta d lungt
3. Jorden-runt resa
4. Las Vegas och vinna pengar! ;0)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var fetaost tillsammans med melonen...supergott o enkelt!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback