Ditten och datten

Jag skäms
Jag skäms för att jag blivit så dålig på att blogga
Men jag ska ändra på de
Jag ska åtminstone försöka

Har inte nåt speciellt att berätta om egentligen..
Men jag kan passa på och tacka Cissi för alla kommentarer 4(!!!) på en dag!! =)
O så tycker jag faktiskt att Malin också kan ta och börja skriva blogg..;0)
De var de!

På lördag e de Dammiddagen!!!!
Med andra ord så är det fest!
Ska bli skitkul! Måste bara se till så jag kan sluta å jobba lite tidigare
Så ja kan förferra lite;0)

Sen e de kryssning helgen efter de!
Ska bli skoj skoj de med!

Har kommit fram till att vi inte har tid att flytta
Vi får ju lägenheten 1 juni, men då ska vi göra i ordning inför min mosters bröllop som är den 2:a,
Så då är de ju kört att flytta
Helgen före ska vi på konfirmation
och helgen efter är det studenten
Någon som frivilligt vill flytta alla lådor och möbler åt oss
medan vi roar oss?!?!

Ingen?!?!
Nähäe, o ni ska vara min vänner..;0)
Haha!
Äh de löser sig, de gör de alltid..
Vi kommer få kanongrannar
Hanna kommer bo "vägg-i-vägg"
Cissi "rätt-över-vägen" och
Malin "på-andra-området"
låter som de kommer bli rätt bra..
Synd bara att ja lämnar min fina granne här uppe på Brynäs..
Men jag får väl börja se mig om efter en ny lägenhet åt dom nu då..;0)
De verkar ialla fall som om du har det bra där borta i Tyskarnas land
Kul att höra!

Hjälp mej!!
Jag vet inte vad jag ska skriva min examensuppsats om
Någon som har ideér??
Jag måste söka senast den 15:e!
Gaah...
Egentligen borde jag välja nåt som de finns mycket litteratur om
Men de e ju tråkigt, de mesta sånt har vi ju läst
Jag har funderat lite kring utomhuspedagogik
Men jag vet inte hur vad när...NADA....
Trodde inte att ja skulle behöva ha bestämt mig redan
Trodde jag bara behövde söka AU3, precis som ja sökt förr
Men jag ska ju söka till den institution som jag vill skriva inom
Heeelp...I need somebody,,,

Slutar..nu får det vara nog
Over and Out
SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback