Onsdags partaj!

40835-15
Igår var de partaj och öldrickande igen! Kände att de var på tiden för mig att dricka öl, för jag har vart bakis de senaste gånger jag har festat nu, och då har de blivit vin eller sprit..och jag tror inte jag klarar av att dricka de helt enkelt.. legat hela dagen efter, och de är inte kul! Sen måste jag ju säga att ÖL är sååå mycket godare också!!

Vi började kvällen hemma hos Hanna och Erik.. va riktigt trevligt..Vi tjejer tävlade mot killarna i Singstar och VI VANN!! Stackars grannar bara, som fick höras oss vråla som galningar..Men kul va de! Sen blev d taxi till Kåren, med jordens grinigaste gubbe...o vara taxichafför kanske inte är så glassigt jobb..men de är ändå ett serviceyrke, och kan man inte vara trevlig så ska man väl inte köra runt massa folk heller.. grinigare gubbe får man leta efter...tacka vet ja Taxi Pekka..han e rolig han..=)

Väl på Kåren var det jättetrevligt...förutom att Snook var värdelösa! Gå aldrig på dom kan ja säga! Dom spelade kanske 4-5 låtar, o sen kom de inte nåt mer.. värdelöst värdelöst värdelöst! Och de fick man betala 100 kr för..hmm..pinsamt dåligt! Tur att de va trevligt folk där, de gjorde kvällen lyckad ialla fall!! Nu får vi se vad som händer i helgen..har ialla fall planer på att ta de lungt, men de har ja ju haft de senaste lördagarna också och de har slutat med utgång..hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback