Ensamstående tvåbarnsmor

Tjitt så jag imponeras av de som är ensamstående! Jag provar livet som ensamstående den här veckan för simon har varit på utbildning sedan i tisdags och igår tog han tåget från Uppsala upp till fjällen och fjällfesten!

Jag och barnen har passat på och umgåtts med min fina vän Poffi och lilla Lowa som har varit i Viken på besök! Vi har firat Lowas 1-års dag och igår firade vi Annas födelsedag! Vi har varit i Högbo, varit och lekt i Stadsparken m.m m.m så socialt har det inte gått någon nöd på mig i veckan, men det är sannerligen slitsamt att vara ensam med en 6-åring och en bebis på 7 veckor! 
6-åringen är trotsig och testar gränser! Bebisen kräver uppmärksamhet hela tiden! Det är tur att vi har en såå snäll bebis som vi har!! Han sover hela nätterna och sköter sig fint på dagarna, dock är han lite gnällig till och från på kvällarna och han är oftast vaken hela kvällen och det är främst då jag känner att livet som ensamstående inte alls är min grej!! 

Igår kväll var jag och åt middag hemma hos Anna o hennes pappa o Sara! När jag kom hem ville lillen inte riktigt komma till ro! Jag var supertrött o orkade inte sitta och försöka söva honom! Jag la honom i vaggan och mig själv i sängen..lite gnäll hörde jag från honom, men inte så mycket och tydligen somnade både han och jag och vaknade 06.15 imorse!! Dags att börja med operation somna själv kanske 😃


Morgonmys idag


Min fina fadderdotter och lilla Milo

Pigg som en mört var han igår kväll


Paddor och telefoner, dagens teknikbarn :)


Lowa och August gungar i Högbo 
❤️❤️❤️


Jag och Anna åt massa gotta en kväll i veckan! 

Trots att jag varit ensamstående har det varit en mycket bra vecka med massor av Poffi-mys! Tack för den här gången! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback