Är detta sommar?!

För två veckor sedan var jag positiv över att vädret inte hade varit på topp, men nu är jag less, less och ännu mera LESS!!! Vad är det för fel?! Det har regnat i en månad nu... En timme sol här och en timme sol där... Men fortfarande har i te termometern stigit över 20 grader!!
Så jäkla tråkigt är detta!! Vi har knappt använt vår fina utegrupp! Inte suttit på altanen någon kväll alls i sommar... Om vi nu kan kalla detta för sommar!! Paniken och ångesten kommer krypandes... Snart är den så kallade sommaren slut!! Som tur är har vi fina vänner att umgås med och vi har ändå hunnit med att gjort en hel del under ledigheten men nu får det banne mig vara nog på detta elände!!

Kommentarer
Postat av: Sara N

Du tog orden ur min mun!! Fy fan rent ut sagt, detta är inte ok. Den korta sommar vi har ska vara bra!!

2012-07-17 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback