Updatedax igen då

Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen på senaste! Trodde jag skulle kunna blogga ikapp lite när jag var hemma sjuk en vecka, men jag hade ingen ork över huvudtaget! Mycket har hänt och jag har egentligen en massa fina bilder att visa er och massa roliga saker att berätta om...


På sportlovet var Noah och pappa Simon ute och pimplade på Storsjön!

Det har ju varit sportlov här och helgen innan sportlovet (sista helgen i februari) var vi till Lofsdalen tillsammans med bästaste grannarna! Vi hade en supermysig helg tillsammans! Jag vet inte om vi ska orda så mycket mer om den helgen...de finns massor att säga egentligen men jag tror vi behåller det mesta för oss själva!! =) Vi åkte ialla fall lite skoter, Bob och så pimplade vi!! Det var en kanonhelg som var väldigt välbehövligt, tack snälla grannar för att vi fick följa med!!



Vi har haft finbesök av söta lilla Amra!! Vilken liten gobit!! Det var väldans trevligt att träffa både henne och hennes föräldrar! =)





Brorsan och Magnus har haft sin 25-års fest!! Oj, vilken trevlig kväll det var! Lite sur är jag dock för att mitt lag inte vann quizen om dom båda!! Hade jag bara tänkt till så hade det gått lite bättre, men vi var inte allför dåliga ialla fall!! Grabbarna hade fixat en kanonkväll och vi blev bjudna på riktigt smarrig mat!! På natten fick jag även leka bartender efter att jag kastat ut den ordinarie bartendern från baren! Hade jag varit lite yngre så hade jag nog satsat på en bartenderkarriär =) Tyvärr glömdes kameran hemma, så inga bilder togs under kvällen, vilket är väldigt ledsamt!

Vi har haft ett snabbesök av Noahs farfar och "farmor" Ellen! Det blev en kortvisit, men den var mycket uppskattad både av oss, men speciellt av Noah!! Nu ser vi framemot ett längre besök i maj!

I fredags hade vi en trevlig kväll hemma hos vår andrafamilj, familjen Gille! Där blev vi bjudna på en trerättersmiddag som bestod av en smördegsinbakad ost till förrätt, LANGOS till huvudrätt och sedan en supergod mascarponechokladglass med maschmallows till efterrätt...gottit sörrni!

På allt detta har jag varit sjuk en vecka också och det har såklart varit mindre roligt! Nu hoppas jag att jag har varit tillräckligt mycket sjuk det här året så jag inte behöver vara med sjuk under hela 2011! =) Hoppas kan man ju ialla fall!!

Jaa, jag har säkert glömt en hel massa saker jag har gjort, men så kan det vara!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Alltid lika roligt att läsa vad ni har för er och se alla fina bilder! :-)

Hoppas att du får hålla dig frisk ett bra tag framöver nu!! kram

2011-03-17 @ 14:01:05
Postat av: Fia

Ja, riktigt snygg =)Klart Noah också ska ha en sådan =D

Det var Madde som visade den, hon hade lagt undan en lika dan till Isak också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback