Mitt lilla <3

Noah har varit lite hängig några dagar och igår blev han dålig i magen, bajsade sjuttioelva gånger ungefär...men var ändå en snäll o go liten kille! Inatt vaknade jag bredvid en kokhet liten kille och tempen visade 39.7 grader...mot morgonen kikade vi igen och då hade han 40.3grader! Stackars liten skruttunge!! Men vi tackar för alvedon och han har varit en pigg kille ändå idag!! Trots att han fortfarande är fruktansvärt dålig i magen!! Känns inge bra när han är sjuk vår lillkille, speciellt inte när jag åker bort i helgen!



Lilla sjuklingen =)
fast de syns kanske inte...han är lika go och glad som vanligt!! Men mycket tröttare, sovit 1½ timme vid lunch och somnade innan 19.00 nu ikväll! Fort gick de också!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas prinsen mår bättre idag! En krya på puss från mig!

Postat av: Fia

Hallå!! Du jag hittade på dom på Ikeas hemsida idag faktist, vet inte om det finns fler färger dock. Har beställt tapeter till Arvid´s rum nu med blåvit randiga stjärnor. Kram

2010-10-11 @ 22:01:27
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag köpte dom på Dollar, 50 kr. :)

2010-10-12 @ 22:15:14
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback