Påsken

Påsken har kommit och påsken har gått igen!!
Vi har haft en väldigt skön påsk och mycket av tiden har vi tillbringat med Poffi! Det har blivit mys och bus och vi har haft mycket trevligt!
Påskaftonen tillbringade vi hemma hos moster och Niclas..vi hade knytkalas och hela släkten var där, plus Anna =) Vi hade stått för efterrätten och attans så gott det var! =)
Kvällen slutade med Livingroom för oss, där vi hade de mycket skojjigt!

Nu är vardagen tillbaka igen och Anna är tillbaks i söder! Den här veckan är det påsklov, men inte för mig! Jag tillbringar mina dagar på fritids! Men det är trevligt de också, speciellt när det är såna fina dagar som det har varit idag..vi har tillbringat mycket tid utomhus!
Imorgon ska vi på utflykt och blir ute större delen av dagen, likaså på torsdag!! Så mig går det ingen nöd på! Självklart hade det ju varit trevligt att vara hemma med Noah och Simon, men man kan ju inte få allt här i livet! =)



Gobitar!



Jag kanske måste inse att det är dags att klippa håret lite på min älskling snart =)




Men håll med om att han är bra söt i allt hår =)




Jag och Poffi!


Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att läsa att ni har haft en fin helg! Noah kan få låna några hårspännen av Amra =) Vad fina ni var på kortet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback