Glad Påsk


Glad Påsk på er alla mina vänner!!










Jag och Noah ska snart åka iväg till Ica Maxi oxh handla litegrann, sen ska vi hem och göra en Påskcheesecake!! Vi ska nämligen på Påskknytkalas hemma hos moster ikväll och vi fick ansvaret för efterrätten! =)
Min kära Poffi ska också med och sen blir det Påskpartaj för hela slanten för oss två! Så eftermiddagen ska bestå av lite piff och fix innan vi ska på påskmiddagen också! Sen får vi väl se vart vi hamnar någonstans ikväll =) Skoj ska vi ialla fall ha =)

Hoppas ni alla har en riktigt skön PÅSK!







Ikväll ska jag och Anna shejka loss =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha....det var rätt likt dig det där! Kycklingen asså...eller en tupp kanske det e! Ses snart , kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback