??

Hur kan man gå från att vara full med energi och på toppenhumör, till att tappa lusten för allt, känna sig trött och hänging, huvudvärk, ont i kroppen, irriterad, ja you name it!
Det hände ialla fall för mig idag!!
Har städat och donat och grejjat hela förmiddagen..hade planer för eftermiddagen men sen så vägrade Noah somna när han skulle sova middag och sen rasade i stort sätt allt samman..mitt humör speciellt!
Konstigt när det blir sådär tycker jag! Nu har jag värk i hela kroppen och mina bihålor...bihålorna har spökat en vecka nu, så snart kanske det är dags att kolla upp dom..men jag är ju inte täppt i näsan längre..ja de är mysko det där!!

Hoppas verkligen att det blir en bättre dag imorgon! Men de blir de nog..jag får väl vara glad över att dessa dagar inte kommer så ofta längre, bara att bita ihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback