Träff - kurs och morbrorbarnvakt

På förmiddagen var jag och Noah på föräldrarträff! Som vanligt sov sig Noah igenom träffen..men vid tjugo i elva väckte dumma mamma honom!! Då hade han sovit över en och en halv timme...de får räcka på förmiddagen de!! Så den här gången fick dom se honom en sväng ialla fall..=)

Efteråt gick vi hem till mamsen, hon skulle vara barnvakt åt Noah medan jag skulle på första hjälpen utbildning för småbarn! Mycket lärorikt btw.. Men Noah hade turen att få vara med Morbror Thomas och Elin istället!! Ännu mera tur hade han med tanke på att han fick följa med till Valbo och gå på IKEA..lyckosbebis!! =) Han hade varit snäll..förutom på slutet då hade han gnällt lite...men de berodde nog på att han var lite hungrig =)  Tack Thompa och Elin, Noah vill gärna vara med er igen!! =)



Morbror och Elin

Imorgon ska jag, Madde, Madde, Noah, Nova och Isak på Öppna! Ska bli roligt..vi har ju varit så värdelösa och aldrig kommit iväg..men imorgon så jäklar!! Sen blir de lunch och så kanske de blir Valbo eller nåt sånt..Noah måste ju få en Alla hjärtans dag present..=)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: thyran

Vilken fin bild, thomas å jag för några kilo sen ;) hihi snart ser vi väl lika dana ut igen ;) haha! De vaa bara myyys och ha med Noah, hoppas de blir flera ggr.:) Kramkram

Postat av: therese

hej gumman vart går ni på fredagar nånstans???? kram

2009-02-13 @ 08:03:05
Postat av: Therese

dunderbutiken.se Vet inte vad som finns kvar men det är kanske värt en kik iaf. Hihi, ja jag kan nriktigt höra Simon:) Men jag håller med, en del av kläderna är dyra för att bara kunna användas ett litet litet tag. För Saga har det varit jätte mycket så att en del kläder har hon bara hunnit använda 1 eller ingen ggn. alls innan det vart för litet.



Vore kul om man hade sprungit på er i Åmål och fått se eran plutt. Eller plutt och plutt kanske han inte är längre men(?).



Trevlig helg iaf. och ha en mysig alla hjärtans dag.

2009-02-13 @ 14:09:16
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ja visst går veckorna fort nu alltså, fast jag måste erkänna att det är väldigt skönt faktiskt. Längtar tills man har en liten "på utsidan av en" :)

Åsså kanske humöret, eller sitt vanliga jag, kommer tillbaka allt efter som. Hur har det gått att börja jobba då? Ska ni skola in Noah till hösten på dagis om ni har funderat på det eller hur ska ni göra? :)

Ha en supermysig helg! Kramar

2009-02-13 @ 14:37:41
URL: http://s860425.blogg.se/
Postat av: Amelia

vilken snygg morbror:P

2009-02-13 @ 15:45:45
Postat av: Mia

Heej! Ni verkar ha det suveränt, bortsett från kräksjuka och sånt... Men skönt att det gått över!! Dags för en träff snart igen! Kram på er!

2009-02-13 @ 18:18:19
URL: http://mija83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback