Liiiten har blivit Stora tuffa killen!! =)

Hittade massa bilder på Annas dator!! Här är lillkillen bara 3 dagar gammal!! Förstå sååå himla liiiten han har varit!! Skruttungen!! ........









....Och nu är han STORA tuffa killen!!!





Han har fått en ny jacka idag!! =) Visst är den sååå snygg!?!?!?
Mammas coooling!! Storlek 86, men den ser ju absolut inte så stor ut som jag hade räknat med..trodde jag skulle få plats med en tjocktröja under, men de vete fasen de..=) Hur som så kommer tjejerna i Sandviken bli galna i vår!! ;0)

De blev lite annat smått och gott också...bland annat en skitsnygg skjorta!!



och en tröja med en liten rolig text på...=)


Nu är det färdigbloggat för idag!!

Puss o Gonatt!




Kommentarer
Postat av: Lisen

Vilken cool jacka!! Måste inköpas åt min systerson.. Vart finns den?! ;-) Saknar er på festerna!!! :P Kramen

Postat av: Mia

Men guud va söt han är!! :)

2009-02-07 @ 10:03:30
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Ang1e

Storlek 86? Jösses, inte länge sedan jag rensade ur Emilias 86:or, i somras! Vad fort det går! :-)

2009-02-07 @ 20:30:58
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Tuffa killen, nu kommer Nova bli helt till sig:) Hon ska ju ha en tuff kille hon :)

2009-02-10 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback