Liljekonvaljer och midsommarblomster

image447       image448 

Var ute i "skogen" här hemma hos mamma med Nemso tidigare idag...då såg jag att Liljekonvaljerna hade slagit ut! Japp, blommor alltså! Det kryllar verkligen av dom, hela skogen e full! Dessutom såg jag att Midsommarblomstrena också är påväg att slå ut, det är bara knoppar ännu, men skiner solen lite till så står det nog inte på förräns även dom blommar! Liljekonvaljer brukar man ju kunna plocka till skolavslutningen och midsommarblomstrena använder man ju till midsommarstången! Snacka om att de blommar tidigt i år! Mys!! Ska nog ta mig ut i skogen och plocka en bukett liljekonvaljer nån dag..de luktar ju så otroligt gott!!

Tråkigt att de ska bli sämre väder nu bara..hade gärna fått fortsatt att vara varmt o skönt! Speciellt när jag ska köra moppen till jobbet imorrn! Simon har kört den hittills i veckan, men imorrn är han ledig, så då blir det jag som får åka! Och det är så förbaskat kallt på mornarna så benen domnar nästan!!

Sen på eftermiddagen blir det till att  flytta möbler..e lite grejjer kvar! Men skönt att vi inte behöver stressa i alla fall! Kommer nog bli riktigt bra när vi blir klara sen, OM vi blir klara nån gång..haha!

Jobba lungt i veckan!!
Kram

Kommentarer
Postat av: thyran

Dååå räknar vi med dej åå ;)
Vi tänkte kika över en sväng nuu snart .. ska bara se klart talang! Jag är nyfiken på hur ni har fått de:) Syns snart ! kramar

2008-05-16 @ 20:55:08
Postat av: thyran

Jamen de kommer bli bra de där :) Är ju fräsch å så där så de lär ju vara skönt att ni slipper rusta. Förutom sovrummet då men de är ju bara en fondvägg.
Blir nog mysigt de där :)

2008-05-17 @ 10:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback