Fredag

Idag känner jag mig betydligt piggare än vad jag gjorde i går..var nog nyttigt för mig att vara hemma i går och idag! Känner mig mer avslappnad och inte alls lika stressad och ångestfylld...SKÖNT!! Man har ju sina svackor ibland, jag antar att Sånt är livet!

Hade tänkt att jag ska ställa mig i duschen nu och sen ska jag bege mig in till Gävle med nycklarna till vår gamla lägenhet! Nu ska dom bort..och sen ska jag möta upp Malin en sväng! Ska försöka ha mig en lugn dag idag också..men utanför dörrarna till lägenheten..

Imorrn ska jag på Folkrace med min bror! Många som blev förvånade nu kanske, men jag tycker de e superskoj o gå på Folkrace, bara de inte regnar! =) Bara sitta där o njuta i förhoppningsvis, strålande solsken! De tycker ja låter som en fin lördag eftermiddag! =)

Sen på kvällen är det ju Eurovision Song Contest, antar att det blir till att titta på de då..vart vet ja inte ännu..kanske hos mor eller moster, vet inte hur intresserade dom är att se de..=) O sen på söndag blir de folkrace igen...en lugn o skön helg ska jag ha! Jajamän!

Hoppas ni får en trevlig helg! Några särskilda planer?
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Thyran

Jag är avundsjuk, ja vill också på folk race i mon;/ Men ajaj får vänta till söndag.

Va bra att du känner dig piggare, alla har nog sånna där dagar ibland då man bara behöver tid för sig själv. Spc vi tjejer tror ja :)

Å lägenheten står ju kvar så ni får väl pyssla lite när ni känner att ni har tid och ork.

Sköt om dig ! Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback