Torsdag med beslutsångest

Kan inte bestämma mig för om jag ska åka till Sandviken o kolla på bandy eller inte! De kan ju vara sista hemmamatchen..så de vore ju bra att ha vart på en ialla fall..haha! Men samtidigt är det lite jobbigt att åka fram och tillbaka och dessutom dyrt...plus att dom faktiskt visar matchen på tv..såå just nu lutar de nog åt en kväll i soffan...låter rätt lockande!!

Imorgon beger jag mej söderut! Hoppas de är vår där nere..!! Här har de vart kanonväder idag, och man blir så glad! Fast jag kommer ju bli glad när ja kommer dit oavsett väder och vind...jag får ju träffa Poffi! =) Ska bli en jättemysig helg, men massa gotta, shopping och mys..låter inte fel va..=)

Jag är rastlös och ändå orkar jag inte med att göra någonting..har jobbat och sen vart på stan med Simon och Matte, och nu ligger jag på sängen..simon har åkt o jobbat! Vet inte vad jag ska hitta på, om jag ens orkar hitta på någonting...grr...Packa måste ja göra...men de orkar ja inte göra nu heller, så de får vänta ett litet tag till de..behöver ju inte så mycket saker med mig..men resväskan får då följa med ialla fall....sist hade jag myyyycke mer saker med mig hem än när jag åkte...lyckades shoppa på rätt bra då! Men nu ska jag ta de lungt med shoppingen...hmmpf..vi får väl se..=)

Ha en trevlig helg!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback