Lekande lätt!

OJ OJ OJ!!!
Vilken tabbe att jag inte åkte till Sandviken och gick på bandyn! De va nog den bästa match jag sett nån gång som spelades idag! Klockrena passningar, klockrena brytningar och en massa massa mål! Hela 14-2 blev de!! I en Semifinal!! Snyggt jobbat SAIK!! Årets match! De är så här det ska se ut när det spelas bandy!
Nu gäller det bara att fixa en radio så att jag kan lyssna på matchen som spelas på söndag! Jag kommer ju att sitta på flyget och tåget då...Bad tajming!

H E J J A  S A I K ! ! !

image406

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilket riktigt skitavsnitt av oth!!!!!!!! Åh, ja blir arg! varför kan det inte bara vara en bra och fridfull serie?! dom kan bara inte skiljas! AAAHHHH!!!!!
jaja, ville bara ha sagt det! =)

Hoppas allt är bra med er! hur funkar 12-13 april? möjligen kan johan ta sin ledia helg då!

puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback