Flytt????

Beslutsångest nu..jajamänsan!!
Har blivit erbjuden att få hyra en lägenhet..
3 rok, 65kvm, nyrustad, inkl bredband och parkering med motorvärmare för 3300 kr/mån!!
Vi skulle spara massor med pengar med tanke på att vi just nu betalar 6000 kr!
Nackdelen är att lägenheten ligger i Sandviken!!!
De är ju på ett sätt positivt också, med tanke på att vi kommer ändå närmare barnvakter och hundvakter också! =) Och stugan och mors villa!!
Men våra vänner har vi ju i Gävle!!
MEN om man tänker efter så träffar man ju inte dom VARJE dag, vissa veckor träffas man inte ens en gång i veckan..så man kan ju träffas ialla fall!! Kroglivet behöver vi ju inte fundera över..vill vi gå ut här, så har vi ju chaufför i form av mig..och målet är ju ändå att vi ska hitta ett hus så småningenom som vi gillar, och då flyttar man ju ändå från Centrala Gävle!! 
Jaa beslutsångest ja kan man kalla de!!
Och vi bör bestämma oss de kommande dagarna, så vi kan säga upp den här lägenheten innan månadsskiftet i så fall!

Råd någon????
image428


 


Kommentarer
Postat av: Hanna

oj, vilken billig!!! förstår verkligen att ni står i valet och kvalet. svårt... hur stor är den ni har nu?
Lycka till med valet! och JÄTTETACK för bodysarna! jättefina! Hoppas vi hörs snart!
Puss och kram

Postat av: Elin

Oj ja det var ett snabbt beslut att ta! Hur stort har ni nu? Trodde förresten att ni hade köpt er lägenhet också...Var jobbar ni? Blir det långt att åka etc? Jag har dålig koll på hur långt det är mellan Gävle och Sandviken men så långt kan det väl inte vara? Annars tycker jag det låter som att du bestämt dig redan =) Allt du nämner verkar ju vettigt =)

2008-03-25 @ 20:58:12
Postat av: Martina

det är ett radhus i längan framför oss till salu =) 525000 och då är det friköpt =) ett litet tips bara, skulle vara trevligt att ha er som grannar! KRAM vi lär ses snart!

2008-03-25 @ 21:30:15
Postat av: Elin

Oj är den så pass stor, men det är ju tre rum i båda iallafall, är väl det som är huvudsaken kan jag tänka mig. Nej det är väl lite skillnad mot för centrala gävle. Det är inte bara att ta barnvagnen och gå ner på stan sedan för en fika, men är ju som sagt inte så långt att åka hellet. Svårt det där! Nä du, jag vet och jag gruvar mig för att ev. må illa! Det är det absolut värsta jag vet, så det känns inte lockande, särskilt som man inte vet hur länge man behöver dras med det...visste man att det bara var någon vecka i början så kan man ju stå ut..Fya =)

2008-03-25 @ 22:37:13
Postat av: Cissie

Det lät väldigt billigt!! Men jag förstår att det är ett svårt val. Hoppas ni kan bestämma er och att det känns rätt för er båda! kram

2008-03-26 @ 11:09:14
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Mia

Jag tror nog att ni bör ta den. Ni behöver alla pengar ni kan få, och som sagt, det är inte långt till Gävle, du åker ju till Sandviken nästan varje dag nu ändå, så det blir ju inga problem alls! Kram påre!

2008-03-26 @ 22:19:03
URL: http://mija83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback