Vila i Frid Engla!

Hur kan någon döda ett barn? Jag förstår inte? Jag förstår inte hur man har samvete till det...Jag hoppas att Anders Eklund (det svinet som de inte ens finns ord för att beskriva) får det straff han förtjänar! Helst i en svart håla någonstans där födan består av vatten och bröd!! Inget jävla daltande som förekommer i de svenska fängelserna! Inlåst på livstid, och då menar jag verkligen livstid, ska han vara!!! Lida ska han göra!! Jag må låta rå, men något sådant här är det värsta man kan göra i mina ögon!! Oskyldiga barn, som inte gjort en fluga förnär! Näe fy faaan!!! Dom kan slänga in Arboga-mördaren i granncellen sen också!!


Vila i frid Engla, tillsammans med de andra änglarna!
Tänker på dej och din familj!

image439


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback