M A G E N v 25 +1

De e väl dax att visa upp min "lilla" mage för er nu då...de har ju kommit en hel del önskemål om det..haha!!

image430

De här är taget nu ikväll och jag är alltså i v 25+1, dvs jag är i vecka 26! Hittills har jag lagt på mig 7 kg! Vi får väl hoppas att de inte blir alltför många till..haha!!

Mår rätt bra nuförtiden, men sover dåligt på nätterna..har inte hittat nån "ny" sovställning som jag gillar! Jag har ju alltid sovit i framstupa sidoläge typ, och det går inte så bra att ligga på magen längre...så nu ligger jag på sidan med en kudde mellan knäna, en under ryggen och en som jag har huvudet på...=) Men inte fasen sover ja mycket bättre för de! Vaknar av halsbränna på nätterna och att jag är kissnödig..sen tar de en lite stund innan man kan somna om igen, och så står de inte på förräns klockan ringer och de är dax att kliva upp! Är lite jobbigt nu när jag börjar 7.45 på mornarna för ja måste ju gå upp så tidigt..men de e väl bra att man vänjer sig inför bebisens ankomst..=)
Men annars mår jag prima, och det är skönt *peppar peppar* Hoppas att jag får må som jag gör nu resten av tiden...=)

Nu är jag trött och de är nog sovtajm strax!

Natti natti från mamsen och en kickande bäs!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag kanske kan få sova inne hos er när jag hälsar på?! Lixom för att förbereda er på vad som komma skall. och sen behöver ni nog öva! jag står till er tjänst!
Puss och kram Lisen

2008-04-08 @ 21:33:06
Postat av: Mia

Haha, jag tar åt mig lite av kommentaren sist i förra inlägget så här får du lite respons av mig med. Har ju inte varit så flitig med det nu på slutet =) Låter som att allt går bra för er ju! Och fin mage har du fått, kul! =) Vi har fått lgh vi med, inflyttning senast 15 juni, jag längtar!! Nej, vi får ta och höras och ses nå snart. Många kramar till er!

Postat av: Mamsen

Fin liten mage du har gumman! Puss,puss

2008-04-08 @ 22:41:37
Postat av: Sophy

Mamsen: Men så roligt med en kommentar från dej du..=) Fast så liten vet ja inte riktigt om ja kan påstå att den är..och de vet väl du om nån..haha..=) Puss puss

2008-04-08 @ 23:05:08
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Karro

Vilken härlig mage! Det är alltid roligt att se hur magen växer tycker jag.

2008-04-09 @ 08:45:32
URL: http://karolinaakerblom.blogspot.com
Postat av: Thyran

Jaaa.... men bara de att hon säger att hon inte matar dem men så gör hon de. Man kan ju undra varför...
På lördag ska nog jag klippa mig.. förhoppningsviis!! de behövs verkligen. iof tar ju inte de hela kvällen :) men sen har thomas astondagen så dom skulle ut å käka och på relaxen osv. Jag antar att de håller på hela kvällen. tyvärr, hade vart trevlig ! Krampuss

2008-04-09 @ 13:22:45
Postat av: Johanna

Åå vilken fin mage! :) Va kul att få se bild på den...

2008-04-09 @ 16:23:36
URL: http://johannastigson.blogg.se
Postat av: Thyran

Men de blir cheesecake och kanske marängerna :) De är enklast ;)
Pusskram

2008-04-10 @ 12:43:56
Postat av: Johanna

Men har du sett han i linne å pyjamasbyxor? Uj uj uj! ;) Haha.
Jadu, ikväll ska vi käka lite å dricka vin, kan hända att d blir lite krogen också :). Sen har vi inte planerat nå längre.
Vad ska du/ni hitta på då? Kramar!

2008-04-11 @ 08:07:54
URL: http://johannastigson.blogg.se
Postat av: Therese

Va kul att få se magen! :) Låter jobbigt med dina "nattliga problem", får tänka framåt och se ljuset:) Hoppas allt går bra!

2008-04-11 @ 11:07:05
URL: http://thereseblogg.blogg.se
Postat av: Cissie

Åååå magbild!! :-) finfin kula. Inte långt kvar nu, tiden har gott fort. kram

2008-04-13 @ 01:12:38
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback