Hatar CSN

Fy faan säger jag  bara...jag vill inte använda mig av alla fula ord som beskriver vad jag anser om CSN för tillfället!! Men tänk er alla fula ord ni kan så förstår ni hur jag känner!

Har ju väntat mig ett brev med återkrav eftersom min lägenhetsförsäljning räknades som en inkomst som dom anser att jag skulle ha levt på istället för att tagit lån...Idag kom återkravet med posten!!! 25 610 kr!!!!!!!! Som dom dessutom anser att jag ska betala tillbaka senast den 30 april!!!!  Nästan 26 000 jävla tusen!! Dessutom är 15 000 av pengarna lån! Såna pengar som jag har lånat alltså...inte bidragsdelen som jag har fått!! Okej att ja behövde betala tillbaka de pengar som jag har fått, men dom som jag har lånat också!!! Och en ränta på 2900!!!

Fy faan, ja hoppas att jag aldrig behöver ha någonting med CSN att göra nåmer!!
Håll koll på att ni inte tjänar för mycket, för tydligen ska dom granska ALLA som studerat några år tillbaka...dom har tydligen nåt samarbete med skatteverket! Så nu vet ni vad ni har att vänta er!!!

Oooooorka!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ajajaj, stackare! hoppas verkligen att det kan lösa sig på nåt sätt! Lider med er!
pussar ohc kramar

2008-04-17 @ 12:55:40
Postat av: Thyran

Men shit, de va ju inte liten summa direkt. Undra va de är för nötter som har bestämmt de där! verkar helt sjukt. Kram!

2008-04-17 @ 15:59:01
Postat av: Anna

Oh my lord.. 26 jävla tusen.. inte lite pengar heller.. Fan va trist! =(

Postat av: emma fagerholm

jösses!! Men stackare där! Inte kul nu när du behöver lugn o ro för att vila för allt underbart som kommer hända. Hoppas verkligen ni kan lösa det lider med er!

Ha det bra!
Kram
Emma

2008-04-17 @ 19:27:51
Postat av: Cissie

Usch, jag lider med dig!!! Fattar inte varför du måste betala tillbaka LÅNADE pengar, de skulle du ju endå betala tillbaka. De är riktigt knepiga de där på CSN. Kan du inte göra upp ngn avbetalningsplan??? Det kunde jag med mitt bostadsbidrag som skulle betala tillbaks. kram

2008-04-17 @ 21:25:32
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback