Dagen idag

Då var tisdagen slut snart då...och vad har Sophy haft för sig..
De började med en lunch på Georges tillsammans med Simon, mycket gott och trevligt..så blev de några korta turer i affärer sen gick vi hem och utförde jobbet som jag hade fått av min chef eftersom jag fick vara hemma igår och idag, med lön...=) Så jag tog lite hjälp av gubben min så de gick rätt smidigt, fast att de va grymt tråkigt!! Men nu är det gjort ialla fall!! Sen blev de ytterligare en tripp på stan för att köpa present till Mia, (mm hon fyllde 31 mars, men har inte fått nån present av Sofie och Simon än..) eftersom vi skulle träffas ikväll!! Var på tiden att hon fick sig en present nu..haha!! ( O bror och Linda ska också få sina presenter!) Hem från stan och tog de lungt i 20 minuter, så ringer Mia o e klar...ner på stan igen för att äta på M&B (Mingel & Bar) och efter det blev det fika på Georges..=) Sen prommis hem igen...nu ligger jag i sängen helt slut, och ska strax sluta mina ögon!

Imorrn är det jobb igen...men bara tre dagar kvar den här veckan, så de ska gå fin fint! Sen är de tre dagar nästa vecka också!

Har vart två stycken här och tittat på lägenheten idag, och båda var intresserade och kunde flytta in snarast..så vi blir av med den! Tack o lov!

Imorrn ska de rensas på vinden, sen ska de säljas saker..så håll utkik ifall de kanske är nåt som ni är intresserad av!! =)

Och sist men inte minst så är det dags för "frågan" igen känner jag! Nu har det vart många besökare på min blogg på sistone och jag blir såååå otroligt nyfiken på vilka som läser här..och om det kanske finns nån mer blogg för mig att läsa!! =) Så snälla snälla, SKRIV EN KOMMENTAR till mig! =) Jag blir jätteglad då!! =)

Kommentarer
Postat av: thessan

hej hej hoppas allt e bra med dig och magen,idag e det min tur att kika på min bebbe:) kram

Postat av: Becca

Ja det tycker jag att vi kan göra! Vi får höras av, jag har inte så mycket inbokat förutom jobb på dagtid. :)

2008-04-23 @ 17:31:17
Postat av: anki.

Hej! Jag brukar slinka in här å läsa lite då och då kan jag ju erkänna =) Så nu kan jag ju passa på att gratta till bäbis!!

2008-04-23 @ 22:33:55
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: Ellen

Hej Sofie.
Visst läser j din blogg. I alla fall var tredje dag är j inne på din blogg. Går samtidigt inn på Hanna o Johans. Ni bor alla så långt bort att d är enda sättet att hänga m på era liv utan att ringa o tjata på er i ett. Roligt å läsa hva ni har för er o hva ni gör.
Kramar från Ellen.

2008-04-23 @ 23:55:35
Postat av: cissie

Ja det är jobbigt det där när man glömmer presenter och födelsedagar... ;-)

När var det ni skulle flytta ??
kram

2008-04-24 @ 20:46:00
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback