Badar mina fötter

Sitter just nu med mina fötter i ett fotbad..sååå skönt! Fast ja inser att jag har lite för kallt vatten tror ja, som vanligt..suck! Men de får gå ändå!
Idag har de vart jobb igen, en riktigt bra dag och det var skönt..kan alltid hoppas att de håller i sig! =)
Lyckades även med att skaffa jobb åt Simon hela maj månad! Skönt att veta att vi får lite pengar i juni!
Annars händer inte så mycket, jag är trött som vanligt..och har legat på sängen större delen av tiden sen jag kom från jobbet...i magen är det full fart och kickas både till höger o vänster o uppåt o neråt..=) Härligt att den lill* rör på sig! =)

Hmm jag hade visst inte så mycket skoj o skriva om idag! Och inga särskilda planer för veckan/helgen att dela med mig av heller..packas ska de göra är det tänkt...men annars finns de inga planer...

Åå imorrn har vi utedag på jobbet..vi är ute mellan typ 9.00 och 14.00..jag borde ha varit iväg och handlat matsäck, men har jag gjort de..näääe! Fy va drygt...de e väl kanske bäst att man kilar iväg till ICA en sväng innan dom stänger sen då...jag kommer ju inte överleva en hel dag utan matsäck ialla fall..de är ett som e säkert!

Träffade föressten Lotta från mitt förra jobb tidigare idag, fy så ja saknar dom!! Jag måste ta mig dit på ett besök snart, men ja vet inte om det är bra eller dåligt, då längtar ja väl ändå mera! *snyft* Underbara människor!

Trevlig kväll!!
Underbart väder för en kvällsprommis idag, men den kraften finns inte hos Sofie..jag måste spara alla mina krafter till utedagen imorgon..känner att de kan bli en tung dag..ingen toa, ingen soffa, inga stolar, ingen mat, de skulle ju gå fint när som helst annars, men inte just nu i mitt tillstånd..men jaja, de löser sig...de blir nog bra..!

Kramkram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var lite nyfiken på vad ni gjort,du får ha en bra dag imorrn i solskenet. god natt å sov så gott tösen min!!!!
PUSS;PUSS

2008-04-23 @ 22:06:53
Postat av: Cissie

Hahah, jag försökte med en "vink" men den gick inte fram :-) Hoppas helgen blir härlig, njut i solen! kram

Postat av: Simon

Nu Josefin va det ett bra tag sen du uppdatera. Och jag vet att du inte sitter med fötterna i badet än!

2008-04-29 @ 08:59:24
Postat av: thyran

meeen guuuuud va dåligt med uppdateringar de är här ;) Hoppas allt är bra med er!! Kram kram !

2008-04-29 @ 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback