Älsklingar

Idag kom min älskling hem med blommor till mig!! Han vet verkligen när jag behöver uppmuntran! =) Har vart hemma från jobbet idag..är sliten och trött..mår illa, sover dåligt m.m. Kom fram till att det var lika bra att vara hemma..kroppen säger väl ifrån för att det är något som inte stämmer...En blandning av graviditeten och stress kanske! Så då tänker jag låta kroppen vila sig lite. Får se hur jag mår imorrn! Men kanske är bra att ta det lungt så de inte händer nåt..känner mig ialla fall piggare nu och har fått lite energi! Tvättar litegrann och har ringt Handels och AMV och fixat med saker, så lite ork har ja ialla fall..tack och lov!!

image440

Såhär underbara blommor fick jag av min pojke!
Älskar dej!



Bjuder på en bild på voffsälsklingen också!
Han har vart hemma hos mamma sen i fredags eftersom vi hade besök i helgen. Men igår kom han äntligen hem igen...Då stod hans bur på golvet i hallen, och vart höll han hus hela dagen...jo i BUREN!! Konstig hund de där..men bra att han trivs i den..han har inga problem att åka i den i bilen heller så!

image441



De har även efterfrågats bilder på min nya frisyr, men de får ni en annan gång, vi har nämligen inget varmvatten, och jag orkar dessutom inte göra mig i ordning idag..=) Men de kommer, jag Lovar!

Kommentarer
Postat av: Thyran

Haha neh!:) inte en bild som är riktigt normal =P
Förutom bilden på Mille & Nemo då ;)
Kramkram

2008-04-16 @ 17:33:17
Postat av: Cissie

Ozzy ligger oxå i sin bur hela tiden, helt frivillig! Jämt när det är dags för att gå och lägga sig går han raka vägen till buren :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback