Tisdag

Jobbat andra dagen idag, och det gick lika bra som igår...både barn och personal verkar gilla mej..;0) Efter de var de plugg med Sandra..vi skulle göra en intervju, men hon vi skulle intervjua hade nog glömt för hon dök aldrig upp...så där slösade vi bort 2 tim i onödan!!
Sen blev de hem o vila, och sen beslöt ja o Hanna att vi skulle baka, så vi kunde bjuda tjejerna på fika!! Becca var ju duktig o bakade igår så nu var de vår tur..=) Blev både brytbrödet jag gjort två ggr tidigare, och rågsiktskakor!! Mycket gott var det!! Så de blev fika me Hanna, Johanna, Becca, Lisa och Simon..Imorgon e de JOhannas tur..;0) haha!! *skojja bara*
Nu blir det sängen för jag e riktigt riktigt trött...måste se till så ja får rutiner med mina sovtider!!

Pussen på er!!!

image326           image327

Dagens brödbak!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är på att baka och hålla på :) Ja, Klinga har ett halvår kvar nu bara.. Så han satt och skrev ansökningar till polisjobb i Uppsala och Stockholm, han och Johanna är fortf tsm och bor tsm :) Roligt att höra hur det går, Johanna var väl klar med sociomutb nu sen ett år tillbaka. Låter som allt gått bra för honom å så, han tycker det är roligt. Ja nu börjar jag bli frisk och kry igen, fast det märks när man är ute och går lite lugnt att kroppen inte återhämtat sig riktigt. Svettas som en gris ;) Och den här veckan verkar bli en riktig pms vecka, usch, vad jag känner mig elak vissa stunder. Känns som om det vore bäst å rusa av sig massa energi så kanske man blir snäll igen :D Hoppas din dag på jobbet gått bra! Kram

Postat av: hanna panna

det är svårt att inte gilla dig så barnen och personalen är på rätt spår:D

2007-10-31 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback