Sverige - Nordirland

Ikväll är det dax för fotboll igen..En spännande match..
Om jag inte tar helt fel så är Sverige klara för EM om de vinner idag...skulle ju kännas fint!!! Men jag saknar Källström i startelva..va gör Anders Svensson där..mammas lilla pojke..nääe bort med honom och in med Källström...fasen man skulle bli förbundskapten alltså...haha!

Kom att tänka på förra sommaren nu, när det var VM i Tyskland..var nere hos Anna i Helsningborg då och hälsade på, såhär fina var vi när var och såg på matchen...Ookej då, vi hade faktiskt bralls på oss också...;0)

image318

Men snart ska jag ner igen...ska bara se vad jag får för besked i veckan innan jag bokar biljetter..=) Sen ska ja fasingen pallra mig ner. Bestämde för typ 2 månader sen att jag skulle åka ner den 1:a nov..o bokade jag biljetter då..nej nej..inte Sofie inte..så nu får ja väl betala multum, men de kan de vara värt!! Saknar min Poffi!! Vi har haft så grymt mycket tok för oss hon jag..gymnasietiden har jag många underbara minnen från på saker som hon och jag har haft för oss...;0) O inte att förglömma alla våra RoadTrips och sommaren på Marstrand!! Nästa sommar styr vi upp en RoadTrip igen!! Japp de har ja bestämt nu!! =)
De verkar som att du fick ett helt inlägg tillägnat dig här nu...;0)
Saknar dej massor tjejen!!!


  

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var ju ena finfina bilder du hade lagt in...tss...=) Se till o boka nu då så att du inte missar alla plan! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback