Sötaste Lisen

I fredags åkte vi upp till Umeå tillsammans med Hasse och Ellen.
Kom upp rätt sent på kvällen så vi packade av oss våra saker på rummet och sen gick vi ut på stan för att äta. En Kinarestaurang var vårt mål..och jag med mitt fenomenala lokalsinne *stolt* kom ihåg en Kinarestaurang som jag ätit på några gånger när jag väntat på båten över till Vasa, så vi gick dit och fick oss en god måltid och ett glas vin! Sen gick vi tillbaka till hotellet och la oss, helt utmattade!!
Lördagmorgon var det upp och hoppa och ner till hotellfrullen!! helt underbart gott, och jag åt för 3 tror ja!! Jag som aldrig äter frukost annars, men på hotell så går det minsann ner! =) Sen åkte vi hem till Hanna, Johan och Lisen!! Mycket mycket trevligt och en så otroligt go unge!! Helt klart den snällaste lilla tjej jag någonsin har träffat på!! Det blev en massa bäbismys så nu håller jag på och övertalar Simon här hemma...haha!! (Näe Tobbe, ta de inte på allvar nu, för jag skojade! =) Jag vet inte riktigt om jag vågar skaffa mej en liten med min kära sambo efter att ha umgåtts med han och hans far under helgen..haha! =) Jag är helt övertygad om att mitt första barn kommer vara en minikopia av Simon när han var lite, och för er som inte vet, så var han (är han) en vilde...haha!! =) Fast tänker jag efter är ju Simon dock ganska så go...så en kopia av honom kanske inte är helt fel ändå..=) Haha!!

Helgen har ialla fall vart underbar och ett stort tack till Hasse och Ellen för att vi fick följa med, och till Hanna, Johan och Lisen för att vi fick komma!! =)

image305


           

     

Många fina bilder från första besöket hos Lisen och hennes familj!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så söt!! :-) Snart kommer det nog en liten en hos er oxå tror jag! :-)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback