Saker överallt

Ska ge mig på och städa lite hade jag tänkt..ääntligen..De e kanske inte så skitigt som de ofta var hos oss förr..meen de e saker överallt...förstår inte hur det kommer sig att allt hela tiden blir liggandes...till exempel så ligger mina studieböcker utspridda på vårt matsalsbord..totalt onödigt..ett lakan hänger på en stol, en tillbringare med saft, 4 glas..massa papper om jobb och överallt jag måste ringa..och massa Nemohår och ludd på golvet...sen ska vi inte tala om diskbänken..men men..får vara glada över att vi ialla fall har bättre ordning än vad vi brukade ha på Brynäs. Jaja, lika bra och ta tag i det idag, så behöver vi inte imorgon..

Fy faan va ja hatar räkningar..Vi har rekord på räkningar dne här månaden..it sucks! Tur att jag har sparat massa pengar sen i somras, så jag kan roa mig lite denna månaden också!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller med! Vårt matsalsbord är fyllt av mina böcker för uppsatsen!!! Usch
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback