Listor för hela slanten

Jag har blivit beroende av listor på sista tiden...jag gör som jag gjort tidigare..snor denna från Sara! Tack=)

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7. Vad står där?

"henne"

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Lakanet i sängen

Vad var det senaste du såg på tv?
Vardagshjältar eller nåt sånt heter de..men jag såg de inte riktigt..slötittade bara lite.

Utan att se efter gissa vad klockan är: 
23.15? (23.31)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu? 
Simon som plippar på musen i det andra rummet..;0)

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Kanske för en halvtimme sen. Tog nattpromenaden med Nemo!

Vad tittade du på innan du började svara på den här?
Massa olika sidor på nätet..

Vad har du på dig?
Trosor och ett täcke

Drömde du om någonting inatt? 
Inte vad jag kan minnas.

När skrattade du senast? 
Innan Madde åkte hem..

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En stor tavla och två små.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Hmm, kommer inte ihåg..kan ha varit Eurotrip

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle köpa hus, bil, stuga, husvagn och båt...så skulle jag ta med släkt och vänner på resa..kläder, skänka lite pengar, ååå ja skulle göra såå mycket..=)
Berätta något om dig som folk inte visste!
Alla vet redan allt om mej säger dom...så ja vet inte...E de nåt ni vill veta så kan ni väl lägga in en fråga under kommentarer så lovar jag att svara på dom i ett inlägg sen..=)
Tycker du om att dansa? 
När jag festar dansar jag alltid..=)

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka? 
För flera år sedan hade jag alla namn klara, då skulle de heta Liam, Tindra och Leia..nu vet ja inte..kanske inte ens vågar skriva ut de för då tar väl nån de..=) Nee men Lova, Wilja, Wilma, killnamnen komer jag inte på nu...men nå ovanligt ialla fall.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Har aldrig funderat över de nån gång, så ja har inte en aning..ja kanske inte ens kommer dit juh...

Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Hmmpf...kan inte alla som läser och har en blogg svara då!! Ja jag gör så....alla som läser det här och har en blogg, svara på frågorna!! =0) (få se hur många som gör de) Skriv en kommentar också så ja kan få kika vad ni skrev! =)

Kram o gonatt nu ska ja sova för de e natti natt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Superfina är dom! :) Hoppas ni hade en mysig kväll igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback