Kontraktet!

  1. Inget fusk
  2. Inget godis före 11/11, därefter endast på lördagar (popcorn, nötter och tuggummi är dock tillåtet)
  3. Skräpmat är tillåtet 2 ggr/mån (jag har dock skärpt mitt till 0 ggr!!)
  4. Ingen glass och inget fika (till en början under 1 mån)
  5. Promenera 4ggr/vecka, helst morgonpromenader. (minst 45 min)
  6. Situps efter morgonpromenaderna

Följs inte detta och någon fuskar bjuder hon de andra två på en trerätters middag på Church Street!


Så ser det alltså ut, kontraktet som jag, Mia och Becca knåpade ihop igår kväll...Så går det när 3 tjejer sitter och funderar över hur i hel_ete man ska göra för att sluta äta så mycket gotta och bli nyttig!!

Det började ialla fall bra. Jag har gått på min livs första frivilliga morgonpromenad!! Klockan var till och med ställd och dessutom snöregnade de ut, så all cred till mej..haha!!! En gång är ingen gång, två e lika med noll!! Vi får väl se hur länge det går!! Nu ska jag träna magen, sen blir de frukost, dusch och bilen till Umeå!!

Puss på er alla godisråttor!!! Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kör försiktigt till Norrland! Hoppas helgen blir mysig. Vad duktig du är som promenerar, jag skulle aldrig ha gått ut i regn, men annars så .-)
kram kram

Postat av: Sara

All cred till dig, faktiskt! Jag skulle bryta mot det där kontraktet efter ungefär 4 dagar. :)

2007-10-12 @ 19:45:51
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Mia

Ja, det har gått typ två och en halv dag och än har kontraktet hållits =) Hoppas ni har haft det bra i helgen nu! Kramar!

2007-10-14 @ 12:23:36
URL: http://mija83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback