Härligt jobb

Första dagen gick hur bra som helst!! Trodde jag skulle få börja lite mjukt..men icke!! 2 av 3 förskollärare var sjuk idag...så det var jag och en till bara!! Men de gick fin fint....vi hade bara 10 barn också..så de flöt på fint!! Tror att jag kommer trivas riktigt bra där... känner mej verkligen välkommen..sånt är så skönt!! Till o me så att man längtar till imorgon bitti när ja får åka dit igen!!! Är verkligen jätteglad för att jag beslöt mig att ta jobbet...kan inte förstå att jag tvekade heller!

Har köpt mig en ny telefon idag ialla fall...fungerar ju inte att vara utan...snacka om att vara beroende!! De blev ialla fall en SonyEricsson S500i..så nu har jag nytt nummer igen!!! Ni som vet med er att jag har haft Ditt nummer, hör gärna av dej så ja får de igen...via sms eller här eller på msn!!!
[email protected], fast för att sms:a måste ni ju veta mitt nummer... men jag har inte lusten att skriva ut de här..men maila mej!!! =) Jag vill ju ha era nummer vet ni väl!!!

Nu ska här sovas....e helt slut i skallen idag...jobb imorrn och sen intervju direkt efter det!!!
Natti natti, puss o kram

Mitt senaste inköp!=)image325

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad roligt att det känns bra! Tur att du tackade ja :-) Hoppas att jag oxå hittar ett sånt jobb sen som man längtar till, det är drömmen.
Snygg mobil!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback