Första dagen

En halvtimme kvar tills jag börjar jobba!! Första dagen, på mitt nya jobb!! Spännande och nervös!! =) Sitter och slänger i mig två smörgåsar, så jag har lite energi såhär på morgonen!! Detta ska verkligen bli skojjigt!! Förhoppningsvis tycker ja desamma när jag kommer hem..haha!!

Annars så har jag kommit fram till att jag verkligen är beroende av min mobil!!! Alla nummer till mina vänner ligger på den...den är min väckarklocka! Förstår ni hur jobbigt de var i morse när Simons telefon fick agera min väckarklocka, och jag fick inte snooza...aaa!! Panik!! Jag tänker inte ens nämna med ord vad ja känner för dom som stulit min telefon!! Ska ringa o spärra den när ja kommer hem sen...då har d ingen nytta av den!!

Dax att åka!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ååå vad spännande! hoppas det har gått bra idag :-) Ska bli roligt att höra sen.
Kram

Postat av: Anna

Hej hoppas det går bra idag! Vilka miffon som snott din mobbe...typiskt Årsunda...haha!Men tur att de inte tog kortet med flygbiljett på o allt... KRAM

2007-10-29 @ 13:06:13
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback