Bandy

Inte allt för lång tid kvar nu innan bandyn drar igång...Med helt nya regler i år jämfört med förra året.. Ska bli spännande och intressant och se hur detta fallar sig..jag ska inte gå in nåt på reglerna, för jag har inte en aning om hur det kommer att fungera. Däremot vet ja att de inte blir spel i allsvenska först och de bästa lagen går vidare till elitserien..utan elitserien är nu fylld med 14 lag..(tror ja de e) Dock så är ju rätt många av dom lagen sådana lag som inte har nåt att säga till om mot SAIK, Västerås, Edsbyn, Villa osv.. men det är ju en kul grej ialla fall! Hoppas att det fungerar bra! Blev lite fundersam idag när jag såg utvisningar på 3 och 6 minuter, kan de verkligen stämma?? Eller var de några särskilda regler under Svenska Cupen kanske?!? Matchen var dessutom bara 60 min...Ja måste kolla upp detta!! I alla fall så ser det riktigt riktigt lovande ut för SAIK. Vi har ett grymt bra lag på pappret, så hoppas bara att de kommer överrens med varandra och blir ett riktigt team så kommer den här säsongen nog kunna sluta på Studenternas..=)
Svenska cupen idag såg bra ut ialla fall.. en 2:a plats kan man inte klaga på...dock borde dom ha slagit Hammarby i finalen, men men! Så kan de gå...Skönt att Nilsson kommit igång med att göra mål alla redan iockså!! Härligt att ha honom kvar i den svart/vita dressen!! Othén skadad i sista minuten?? Bärs ut på bår...de va verkligen inte bra..hoppas de inte e nåt allvarligt!!

Jaja, Bandysnacket är över..men jag lovar att vara tillbaka med de när säsongen sätter fart på riktigt!! HEJJA SAIK!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HEJJA BYNN! ;)

Postat av: Sara

Instämmer: Heja SAIK!!! :)

2007-10-14 @ 21:56:18
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Johanna

Haha jodå, jag fattade att d var du :D Ska jag vara riktigt ärlig så bryr jag mig inte speciellt mycke om bandyn, jag är bara inte sent ute me å skryta när det har gått bra för dom ;P haha

2007-10-15 @ 13:18:51
URL: http://johannastigson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback