Att göra..

Vet inte vart jag ska börja någonstans..känns som att jag har massor att göra inför lördagen..Men vet inte vart jag ska börja...Det ska upp en hatthylla, lampor jag köpt idag, det skulle ha målats på väggen, men de får nog vänta till ett senare tillfälle, sen ska de handlas både till fikat och till kvällen, så ska det bakas, och städas så de är rent och fint..På kvällen har jag och Simon bestämt oss för myskväll..så då SKA allt vara klart...vi ska banne mig se till så vi kan få umgås och ha det bra för en gångs skull..bara mysa och bara vara! Så då gäller det att jag stressar gärnet under dagen, och tar igen mig på kvällen...Myyyys!!
Lördagen känns rätt lugn ändå.. Släkten kommer runt två-tiden och kompisarna vid sju...Då har jag väl tid ialla fall..får vi hoppas..Min underbara mor hjälper mig säkert en hel del tror ja!!
Åå va roligt de ska bli på lördag! Har shoppat en klänning på B-young idag också..jag hittar alltid nåt när ja går in där tror ja!! Bra affär!! Så har jag pluggat idag, och tagit en uuuunderbar prommis med Malin...undrar ja Malin vad som gjorde den uuuunderbar och inte bara uunderbar..;0) Thihi..!! Sen var de stan me Mia och sen Valbo me Becca, och nu ligger ja på soffan.....

Måste ju tala om att gårdagen var härlig också!! God mat och riktigt gott sällskap..De blev inte bara jag och grabbarna, utan vi blev åtta personer till slut...fyra-pars-dejt..=) Hanna, Becca och Johanna kom och joinade oss också!! Funny Funny!!

Nu ska vi se vad Sofie ska roa sig med!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en fullspäckad dag. Hoppas rundan på systemet blev till belåtenhet! :-)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback