Wiiehoo!!

En bra dag idag, med massa vinster!!
Köpte en V65:a idag, i Stockholm, för skojs skull!
Brukar aldrig vinna, men det är ju alltid roligt att vara med.
Så 50 kr kan ja väl lägga på en Harry tänkte jag!
Glömde bort att jag hade köpt den, de brukar jag alltid göra, så går ja alltid o rättar den i butiken..men så kom Simon på att vi skulle rätta den!!
5  r ä t t ! ! ! ! ! !  1 0 1 6  k r ! !
Så var det två hästar vi hade i loppet vi gick bort på, så vi kanske får 2000!! Niiice!! Nu blir den Church Street och sen blir de julklappsshopping!!!
Lite surt att vi skulle gå bort i andra loppet bara, annars hade vi fått typ 48 393 kr! De hade ju sannerligen inte varit fel kan jag tala om!!! Jäkla skit..hehe! Tänk att man aldrig e nöjd!!
De blev en gratis Stockholmsresa, skulle man kunna se de som!


 


Kommentarer
Postat av: Mia

Gratulerar!! =) Antar att ni hade en trevlig tid i Estocolmo? Kram!

Postat av: Cissi

Fasen vad kul! grattis grattis :-) Alltid välkommet med oväntade pengar!
kram

2007-11-23 @ 12:54:52
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Johanna

Men oj... vad är de för yrsel du har? Låter inte kul iaf. Grattis till pengarna! :) Kram

2007-11-23 @ 13:06:23
URL: http://johannastigson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback