Tråkigast i stan!

Ja de måste nog vara jag de... tjejerna har varit helt underbara och verkligen försökt få med mej på pyjamas-party-mys.. Och Linda och Jenny har erbjudit krogen!! Mia erbjöd mig fika och film mys igår...men från min sida har det bara blivit nej, nej och nej...

Jag vet att mina tjejer är förstående, men ändå känns de så dumt..jag har inte varit social på flera veckor!! Men hörrni, jag hoppas att ni vet vad ni betyder för mig ialla fall!!!! Jag skulle inte klara mej utan er!! Snart är min skola över, och då hoppas jag verkligen att jag blir sociala Sofie igen!!!

Älskar er alla!!
Puss


image366

Kommentarer
Postat av: becca

söt du är! tycker om dej också!!

2007-11-25 @ 00:04:08
Postat av: Jessica

Svar på din kommentar; Mmm, det e som du säger, man borde dra tillbaka svenska folkets rösträtt i Idol - åtminstone så här i slutet av programmet, de sista 4-5 personerna liksom..Fast då skulle det ju inte vara Idol längre iofs..Men man litar för mkt på att alla andra röstar, jag var bombsäker på att Daniel var säker, liksom att nån av tjejerna skulle vara säker och att Andreas utan tvekan skulle åka ut..Det blev mos av alltihopa, äckligt jävla mos! Är arg över att Daniel åkte ut ännu! Undrar om det går över än på ett tag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback