Ny dag..

..med nya uppgifter!
Ska iväg på stan med min älskling om en stund och uträtta lite ärenden! Jobbigt, men måste man så måste man!! Fortfarande irreterad över att handledare inte har mailat tillbaka, nu har det gått en vecka..suck! Kan man maila henne och fråga om vi kan få de? Just nu känns det lite tveksamt med om vi är klara tills på tisdag klockan 12..en vecka kvar..då ska upplägget gås igenom och så ska vi skriva vår diskussion, och en analys på resultatet..plus att det saknas små delar på metoden.. Skulle vi må som vi brukar så skulle de inte vara några problem, de tror ja inte..MEEN nu mår ju varken jag eller Sandra som folk!! Meeen kom på nu att när opponeringen i januari är, då är jag förmodligen i Åre, så vi måste alltså verkligen, verkligen, veeerkligen bli klara nu! Helvette!! Hatar denna uppsats...

Annars finns inte så mycket att säga! Joo min darling och Fru (lång historia) är hemma på ett besök i Viken, så jag ska försöka hinna med o träffa på henne en stund, innan hon drar iväg söderut till bergen igen!!

Jaja, känns som jag har en del att göra idag, så de e väl bäst att bege sig in i duschen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mia

Ojoj, då vet ni vad ni har att syssla med under kommande vecka! Men det går säkert bra! Tror på er jag! Kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback