Det positiva med magsjuka

Nu ska jag ta mej utanför dörren för första gången sedan i onsdags middags.. Har till och med blivit vitt på backen..haha! Känner mej lite piggare nu när jag har spenderat lite tid i duschen! Och dessutom sett att vågen visade 4 kilo mindre än innan jag blev sjuk!! Okej, jaa jag vet, magen är tom på allt, så ja kommer gå upp det igen..men förhoppningsvis kanske jag inte går upp Alla 4 kilona!! Vi får väl se! Men håll tummarna för mig! För i så fall kom det ju nåt gott ur det här ialla fall!! ;0)

Nu blir det en tur till Willys, för att handla lite morötter, så ska ja mysa tillsammans med dom i soffan sen. Har tre filmer å titta på! Heartbreak Kid, På smällen och en till som ja int ekommer ihåg...kan nog få de mysigt här hemma med mig själv..ska ta och tända lite ljus också..;0)

Lite positivare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback