Dax att sussa

Onsdagen har gått av bara farten..har inte gjort så jättemånga knop idag heller. Blev en prommis med älsklingarna (Simon o Nemo=) och sen lite mat och lite slapp i soffan. Men jag har ialla fall lyckats få till en sammanfattning till uppsatsen, så nu är den biten avklarad! Ska till Sandra och plugga imorrn efter jobbet! Hoppas att de är en bra dag imorgon så man har mycket krafter å plugga med!! De skulle verkligen behövas nu! Men de är diskussionen kvar..de måste vi väl ändå lyckas med..hoppas jag!

Annars har inte dagen bidragit med så mycket mera. Pratade me Poff i telefonen en sväng...de va trevligt...vi hade nåt skoj o delge varann från båda håll..sånt e alltid nice!! Flytta upp till oss vettja! Du kan få bo i gästrummet på "vattensängen" haha!!

Har inte så mycket mer att tillägga tror ja!

Jo, just de, jag funderar på att skaffa en till blogg, lösenskyddad, ni som är intresserad av adress och lösen till den kan ju höra av er till mej så får vi se vad jag tycker..=) Känner att jag behöver ett ställe där jag kan skriva precis vad jag känner, och det kan jag inte göra här! Men än är ingen blogg fixad, så får ni inget lösen direkt så ska ni inte tro att ni blir dissade..=) Några av er kanske e intresserade ialla fall!


Malin, du är en ängel!!
Alla dina underbara ord hjälper så mycket!!
Tack för att du finns!


Pussar o Kramar!

Kommentarer
Postat av: Bengt Grip

Jag har hört att jordnötter kan ersätta en del av nattsömnen, hur mycket vet jag inte än. Jag lär återkomma i frågan. Tycker det är bra att du har någon att plugga med, det är ett ypperligt tillfälle att utbyta idéer och tankar. Vygotskijs lära bygger ju som du vet på just detta. Näe nu måste jag återgå till min kammare och fila lite på några experiment. Sov gott/BG

Postat av: Johanna

Hör av dig till mig när du har ny blogg me lösen, den vill jag läsa :) Puss på´re

2007-11-29 @ 12:17:23
URL: http://johannastigson.blogg.se
Postat av: Cissi

Hör av dig när du fått ny blogg :-) om jag nu hör till den skaran som får läsa den! kram

2007-11-30 @ 01:39:05
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback