Cola VS Julmust

40835-1440835-13 Cola eller Julmust?! Vad väljer du!? Jag väljer deffinitivt cola! Julmust är nog något av de äckligaste som ja vet.. Jag brukar tycka om läsk med udda smak..som Portello och Dr Pepper till exempel.. men julmust, näe de är nå visst med den.. Ett glas brukar jag dricka, bara för att det ska vara så..haha!! Men Cola förlorar då inte nån försäljning på mig ialla fall! Lite intressant ändå, hur mycket Coca-Cola förlorar under julen..men ja tycker de e bra,=) för då måste dom ju ha julreklamen..tycker den e lite mysig..de e liksom jul då..=)

Har ätit första julskinkan för i år med.. Simon kom hem med igår..Men de va ju sån färdigskinka som dom säljer över disk, o den smakar ju inte alls lika bra som riktigt skinka gör! Äkta julskinka ska de vara! Funderar på att be mamma göra en åt mej..eftersom vi inte är här i jul, så kan vi ju äta lite här hemma i förtid..hihi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback